Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Inzage in uw persoonsgegevens

Wilt u uw persoonsgegevens bij ons inzien? Dat kan! Op deze pagina leest u hoe u dat doet en wat u kunt verwachten.

Uw persoonsgegevens

Wilt u uw gegevens meteen bekijken en/of wijzigen? Dat doet u eenvoudig op Internet Bankieren of in de app.  

Inzageverzoek persoonsgegevens

Voordat u aan de slag gaat

Sommige gegevens kunt u niet zelf inzien, maar moet u opvragen. Hiervoor kunt u een inzageverzoek persoonsgegevens bij ons indienen. Dat kan als: 

  1. U een particuliere klant van ons bent óf als u (nog) geen klant van ons bent
  2. U klant bij ons bent en een eenmanszaak, vennootschap onder firma (VOF) heeft of onderdeel uitmaakt van een maatschap. 

Let op: u kunt géén inzageverzoek indienen als u gegevens over organisaties, rechtspersonen of verenigingen wilt ontvangen. Dit zijn namelijk geen persoonsgegevens. 

Zo vraagt u inzage aan

Bent u klant van ons? Vraag dan inzage in uw persoonsgegevens aan via de knop hieronder. Bent u geen klant (meer) van ons en wilt u een inzageverzoek doen? Vul dan dit online formulier in. 

Als we het formulier ontvangen hebben, krijgt u een ontvangstbevestiging. 

Nadat u een inzageverzoek gedaan heeft

Uw verzoek wordt binnen een maand in behandeling genomen (volgens de richtlijnen van de AVG).

Soms wordt de termijn waarin we uw verzoek uitvoeren verlengd met nog eens twee maanden.  Meer informatie hierover vindt u hier

Inzageverzoek persoonsgegevens

Voordat u aan de slag gaat

Sommige gegevens kunt u niet zelf inzien, maar moet u opvragen. Hiervoor kunt u een inzageverzoek persoonsgegevens bij ons indienen. Dat kan als: 

  1. U een particuliere klant van ons bent óf als u (nog) geen klant van ons bent
  2. U klant bij ons bent en een eenmanszaak, vennootschap onder firma (VOF) heeft of onderdeel uitmaakt van een maatschap. 

Let op: u kunt géén inzageverzoek indienen als u gegevens over organisaties, rechtspersonen of verenigingen wilt ontvangen. Dit zijn namelijk geen persoonsgegevens. 

Zo vraagt u inzage aan

Bent u klant van ons? Vraag dan inzage in uw persoonsgegevens aan via de knop hieronder. Bent u geen klant (meer) van ons en wilt u een inzageverzoek doen? Vul dan dit online formulier in. 

Als we het formulier ontvangen hebben, krijgt u een ontvangstbevestiging. 

Nadat u een inzageverzoek gedaan heeft

Uw verzoek wordt binnen een maand in behandeling genomen (volgens de richtlijnen van de AVG).

Soms wordt de termijn waarin we uw verzoek uitvoeren verlengd met nog eens twee maanden.  Meer informatie hierover vindt u hier

Veelgestelde vragen over klantrechten en inzage in persoonsgegevens

In Internet Bankieren en in de app kunt u uw afschriften, bankproducten en standaard NAW-gegevens inzien. Heeft u een hypotheek bij ons? Dan zijn uw hypotheekgegevens ook in Internet Bankieren beschikbaar. 

Uw gegevens mag u altijd bij ons inzien. Dat noemen we het recht van inzage. Het doel van dit recht is dat u altijd uw persoonsgegevens kunt bekijken en controleren. Hierdoor werken we mee aan meer controle en transparantie over uw persoonsgegevens.

Uw klantrechten kunt u nalezen op deze pagina.

Wilt u gebruik maken van (een van) deze klantrechten? Dien dan een verzoek in via het formulier in Internet Bankieren of het online formulier.

We kunnen uw persoonsgegevens op twee manieren aanleveren: 

  1. Door een overzicht te verstrekken van de persoonsgegevens die we van u verwerken 
  2. Door kopieën te verstrekken van documenten waar uw persoonsgegevens in staan 

Uw verzoek wordt in principe binnen een maand uitgevoerd, tenzij een verlenging van de termijn (volgens de wet) noodzakelijk is. Bijvoorbeeld als het opzoeken van uw gegevens meer tijd kost. Of als we extra controles moeten doen. Is dat bij u het geval? Dan krijgt u binnen een maand bericht dat de behandeling van uw verzoek langer duurt. En kunnen we volgens de AVG niet aan uw verzoek voldoen? Dan ontvangt u daar ook binnen een maand bericht over.

De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) is in beginsel niet van toepassing op overleden personen.

Heeft u bepaalde informatie nodig voor de afwikkeling van een nalatenschap of wilt u een wijziging doorgeven in verband met een overlijden? Neem dan contact op met onze Servicedesk via 0900-0024. Meer informatie over het melden van een overlijden vindt u hier.