Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Zo werkt uw adresboek

Uw adresboek in Internet Bankieren en de ABN AMRO app

Sneller overboeken? Sla dan de gegevens van de ontvanger op in uw adresboek. Handig als u vaak overboekt naar hetzelfde rekeningnummer. U hoeft dan niet opnieuw de gegevens van de ontvanger in te vullen.

 

Rekeningnummer toevoegen

  1. Log in en start een nieuwe overboeking
  2. Zet een vinkje bij 'opslaan in adresboek'. Dit staat onder het rekeningnummer van de ontvanger.
  3. De gegevens van de rekening worden meteen in uw adresboek gezet

U kunt ook in Internet Bankieren via het adresboek zelf een contact toevoegen zonder een overboeking te doen. Klik dan op de knop 'Adres toevoegen aan uw adresboek' hieronder. 

Rekeningnummer opzoeken

  1. Log in en start een nieuwe overboeking 
  2. Vul in het overboekingsscherm in 'Naam ontvanger' de eerste letter in van de naam die u zoekt 
  3. In het scherm verschijnen de bijbehorende adressen

U kunt ook in Internet Bankieren of de ABN AMRO app achter 'Naam ontvanger' adressen opzoeken in het adresboek.

 

Rekeningnummer wijzigen

  1. Druk op onderstaande knop en log in in Internet Bankieren. U ziet nu een overzicht van al uw contacten.
  2. Selecteer de ontvanger of het rekeningnummer
  3. Wijzig de gegevens en sla de wijzigingen op

Rekeningnummer verwijderen

  1. Druk op onderstaande knop en log in in Internet Bankieren. U ziet nu een overzicht van al uw contacten.
  2. Selecteer de ontvanger of het rekeningnummer
  3. Tik op het prullenbakje boven het scherm
  4. Sla de gegevens op