Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Vragen over rekeningen, bij- en afschrijvingen

Ga naar 'Producten'. Selecteer de drie puntjes naast 'Overzicht beheren' en kies 'Overzicht aanpassen'. Zet een vinkje bij 'Totaalsaldo weergeven' aan de linkerkant.

Ga naar 'Producten'. Selecteer de drie puntjes naast 'Overzicht beheren' en kies 'Overzicht aanpassen'. Hier kun je het volgende doen:

  • Zet je rekeningen in de gewenste volgorde. Ga op een rekening staan en houd de linker muisknop ingedrukt. Sleep de rekening naar boven of beneden. 

  • Kies welke rekeningen je in het overzicht wilt zien. Ga op een rekening staan en houd de linker muisknop ingedrukt. Sleep de rekening naar 'Zichtbaar in overzicht' of 'Niet zichtbaar in overzicht'. 

  • Geef je rekening een andere naam. Klik op het potloodje naast het bedrag en klik even in het veld waarin de naam staat. Verander de naam en klik op 'opslaan'.

  • Voeg een foto toe aan je rekening. Klik onder 'Manier van rekeningen weergeven' op het kleine zwarte pijltje. Kies 'Uitgebreid: met afbeeldingen'. Klik op het groene potloodje bij de rekening en volg de aanwijzingen.

Ga naar 'Producten'. Selecteer de drie puntjes naast 'Overzicht beheren' en kies 'Rekeningen bij andere banken'.

  • Klik op 'Accounts toevoegen'.
  • Ga naar je ABN AMRO rekeningoverzicht. 
  • Klik op 'Rekeningen bij andere banken'. Je ziet van elke rekening de laatste 5 bij- en afschrijvingen en het saldo. 
  • Wil je één bij- of afschrijving afdrukken?
    Ga naar 'Producten'. Klik op een rekening om deze te selecteren. Klik op de bij- of afschrijving die je wil afdrukken. Rechts verschijnt de informatie van de transactie. Klik dan op de gele knop 'Downloaden' onderin het scherm.
  • Wil je meer bij- of afschrijvingen tegelijk afdrukken?
    Klik in je rekeningoverzicht op een rekening. Je gaat dan naar de bij- en afschrijvingen van die rekening. Klik rechtsboven op 'Meer opties'. Kies voor 'Rekeningafschriften downloaden' of 'Bij- en afschrijvingen downloaden'. Kies de rekening en druk het overzicht daarna af.

Misschien is je opdracht niet verwerkt. Dit kan gebeuren als er niet genoeg saldo op je rekening stond. Soms duurt een betaling langer, vooral bij buitenlandse overboekingen. Zo controleer je de status van je betaling: 

  • Klik bij 'Producten' op de rekening waarmee je hebt betaald.
  • Klik links op 'In behandeling en afgekeurd'.

Hier vind je een overzicht van geplande betalingen:

  • Automatische incasso's:
    Klik bij 'Producten' op de rekening waarmee je betaalt. Klik links op 'Incasso's'. Je ziet een overzicht van aangekondigde, afgekeurde en uitgevoerde incasso's.
  • Periodieke overboekingen:
    Klik bij 'Producten' op de rekening waarmee je ze betaalt. Klik dan aan de linkerkant op 'Toekomst' en daarna 'Periodiek'.
  • Overboekingen die je hebt ingepland voor later: 
    Klik bij 'Producten' op de rekening waarmee je ze betaalt. Klik dan aan de linkerkant op 'Toekomst' en daarna 'Gepland'.
  • Log in in Internet Bankieren en klik op de rekening waarvan je een bij- of afschrijving zoekt
  • Je ziet onder de rekeninggegevens een zoekbalk
  • Vul de naam, het rekeningnummer van de ontvanger in of (een deel van de) de omschrijving
    Klik op 'Filters' als je wil zoeken op:
    • Bijschrijvingen: kies Bij
    • Afschrijvingen: kies Af
    • Bedrag
    • Datum
  • Klik op de knop 'Toepassen'
  • Je ziet het resultaat van je zoekopdracht in je rekeningoverzicht

Wil je geen papieren rekeningafschriften meer ontvangen? Zet dit stop via Internet Bankieren

Wil je de frequentie aanpassen van het ontvangen van rekeningafschriften? Neem dan contact met ons op.