Ga naar 'Producten'. Selecteer de drie puntjes naast 'Overzicht beheren' en kies 'Overzicht aanpassen'. Zet een vinkje bij 'Totaalsaldo weergeven' aan de linkerkant.
Ga naar 'Producten'. Selecteer de drie puntjes naast 'Overzicht beheren' en kies 'Overzicht aanpassen'. Hier kun je het volgende doen:
Zet je rekeningen in de gewenste volgorde. Ga op een rekening staan en houd de linker muisknop ingedrukt. Sleep de rekening naar boven of beneden.
Kies welke rekeningen je in het overzicht wilt zien. Ga op een rekening staan en houd de linker muisknop ingedrukt. Sleep de rekening naar 'Zichtbaar in overzicht' of 'Niet zichtbaar in overzicht'.
Geef je rekening een andere naam. Klik op het potloodje naast het bedrag en klik even in het veld waarin de naam staat. Verander de naam en klik op 'opslaan'.
Voeg een foto toe aan je rekening. Klik onder 'Manier van rekeningen weergeven' op het kleine zwarte pijltje. Kies 'Uitgebreid: met afbeeldingen'. Klik op het groene potloodje bij de rekening en volg de aanwijzingen.
Ga naar 'Producten'. Selecteer de drie puntjes naast 'Overzicht beheren' en kies 'Rekeningen bij andere banken'.
Misschien is je opdracht niet verwerkt. Dit kan gebeuren als er niet genoeg saldo op je rekening stond. Soms duurt een betaling langer, vooral bij buitenlandse overboekingen. Zo controleer je de status van je betaling:
Hier vind je een overzicht van geplande betalingen:
Wil je geen papieren rekeningafschriften meer ontvangen? Zet dit stop via Internet Bankieren .
Wil je de frequentie aanpassen van het ontvangen van rekeningafschriften? Neem dan contact met ons op.