Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Reset alle instellingen van de browser

 

Waarom resetten?

Je kunt aan een   extra hulpprogramma's toevoegen. Dit heten  . Deze extensies wijzigen vaak de instellingen van de browser. Soms gaat er iets kapot in de extensie. Dit kan voor problemen in Internet Bankieren zorgen. Je kan dit oplossen door de instellingen van de browser te resetten.

Let op

Als je de browser reset, zet je de instellingen van de browser terug naar de standaardinstellingen. Had je browserextensies toegevoegd? Dan moet je deze hierna opnieuw toevoegen.

Hoe weet ik welke browser ik heb?

Ga naar het programma of icoontje waarmee je het internet op gaat. Dit is de browser. Daar zie je ook de naam van de browser.

Waarom resetten?

Je kunt aan een   extra hulpprogramma's toevoegen. Dit heten  . Deze extensies wijzigen vaak de instellingen van de browser. Soms gaat er iets kapot in de extensie. Dit kan voor problemen in Internet Bankieren zorgen. Je kan dit oplossen door de instellingen van de browser te resetten.

Let op

Als je de browser reset, zet je de instellingen van de browser terug naar de standaardinstellingen. Had je browserextensies toegevoegd? Dan moet je deze hierna opnieuw toevoegen.

Hoe weet ik welke browser ik heb?

Ga naar het programma of icoontje waarmee je het internet op gaat. Dit is de browser. Daar zie je ook de naam van de browser.

Zo reset je de instellingen van je browser

  1. Klik rechts bovenin de menubalk op de drie stipjes
  2. Klik dan op 'Instellingen'
  3. Klik helemaal onderaan op 'Geavanceerd'
  4. Scroll helemaal naar beneden tot het kopje 'Resetten' en klik op de witte balk met de tekst over instellingen terugzetten
  5. Klik in het pop-up venster op 'Resetten'
  1. Klik links bovenin op Safari
  2. Klik op 'Voorkeuren'
  3. Klik op het tabblad 'Geavanceerd'
  4. Kies helemaal onderaan voor 'Toon Ontwikkel-menu in menubalk'
  5. Sluit het tabblad 'Geavanceerd' door op het rode bolletje te klikken
  6. Klik boven in het menu op 'Ontwikkel'
  7. Kies 'Leeg caches'

In Microsoft Edge kunt u de browserinstellingen niet resetten.

  1. Klik rechts bovenin op de menuknop (het icoon met de 3 liggende streepjes)
  2. Klik daarna op het vraagteken onderin het venster
  3. Klik op 'Probleemoplossingsinformatie'
  4. Klik op de knop 'Firefox opfrissen'
  5. Klik ook in de pop-up op de knop 'Firefox opfrissen'
 

Log opnieuw in in Internet Bankieren

  1. Log nu opnieuw in
  2. Controleer of het probleem is opgelost

Is het probleem nog niet opgelost?

Probeer de volgende oplossing.