Heeft u net uw creditcard ontvangen en wilt u deze activeren? Of heeft u een nieuwe creditcard nodig en wilt u een vervangende creditcard aanvragen?
Als u uw nieuwe creditcard ontvangt, moet u deze nog activeren. Hiervoor krijgt u een brief met daarin een activeringscode. Via de website van ICS Cards kunt u direct online uw creditcard activeren.
Bent u uw creditcard verloren of is deze gestolen? Bel dan met International Card Services op telefoonnummer + 31 (0)20 660 06 11 (gebruikelijke belkosten) om deze te laten blokkeren. Dit nummer is 24/7 bereikbaar.
Gaat u verhuizen? Of heeft u een nieuw telefoonnummer of e-mailadres? Bekijk de pagina 'Persoonlijke gegevens wijzigen' om wijzigingen door te geven.
U treft op deze pagina ook meer informatie over het wijzigen van:
Wilt u de standaardlimiet van uw creditcard aanpassen? Neem hiervoor contact op met uw private banker.
Voor het wijzigen van gegevens en inloggen op Creditcard Online of het overboeken van geld wordt u gevraagd om een wachtwoord én code in te voeren. De code wordt gestuurd naar het bij ICS bekende telefoonnummer. Heeft u de code niet ontvangen of heeft u een nieuw telefoonnummer? Bekijk dan de veelgestelde vragen over de dubbele beveiliging.
Is uw creditcard beschadigd of heeft u om een andere reden een nieuwe creditcard nodig? Vraag dan een vervangende pas aan via de website van ICS. Als u geen Stand-By Service heeft, kost een vervangende creditcard eenmalig € 5,00.
Overal en altijd veilig betalen? Met een creditcard is dit geen probleem. Online, in de winkel of in het buitenland.
Veilig online shoppen is zo gedaan met:
Heeft u een MasterCard of Visa creditcard? Online betalen doet u extra veilig met Visa Secure of de Mastercard ID Check.