Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Klant worden

We helpen u graag vooruit

Maak vrijblijvend een afspraak

Wilt u klant worden?

Wilt u bankieren bij ABN AMRO MeesPierson? Neem contact met ons op en zet de eerste stap naar uw nieuwe bankervaring. Bespreek uw wensen, behoeften en financiële vraagstukken met ons. Op basis van ons gesprek verbinden we u aan uw private banker. Liever geen telefonisch contact? Maak dan een afspraak via het afspraakformulier

Bel ons direct:  +31 (0)20 343 43 33 We staan op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 voor u klaar.

Zo verloopt het proces om klant te worden

1. Persoonlijke telefonische kennismaking

Zodra u interesse toont om klant te worden, bellen we u om uw behoeften in kaart te brengen en onze diensten toe te lichten. Samen bespreken we hoe u het liefst contact onderhoudt met uw private banker en de assistent private banker.;

Zijn we telefonisch niet bereikbaar, dan staan onze collega's van Private Assistance klaar om uw vragen te beantwoorden.

2. Koppeling met de juiste banker

Na ons gesprek koppelen we u aan een private banker die het beste aansluit bij uw wensen. We zorgen ervoor dat uw private banker ervaring heeft met de vraagstukken die spelen in uw specifieke levensfase. Lees meer over private banking voor elke levensfase.

Uw private banker of de assistent private banker neemt hierna contact met u op om de eerste afspraak in te plannen. 

3. Eerste afspraak met uw private banker

Tijdens uw kennismaking vertelt uw private banker u uitgebreid over de mogelijkheden als klant van ABN AMRO MeesPierson. Samen stemmen we onze dienstverlening af op uw wensen en bespreken we de vervolgstappen. Indien gewenst, kunt u tijdens dit gesprek ook kennismaken met onze specialisten op het gebied van vermogensplanning en beleggen.

4. Start Know Your Customer proces

We willen u graag beter leren kennen en horen daarom graag uw verhaal, uw achtergrond en uw financiële drijfveren. Als onderdeel van onze zorgplicht vragen we ook naar de herkomst van uw vermogen.

Volgens het Know Your Customer-principe moeten we als financiële instelling de herkomst van uw vermogen kennen voordat we u als nieuwe klant accepteren. De duur van dit proces hangt af van uw financiële situatie. Uw private banker houdt u gedurende het proces op de hoogte van de status.

5. Uw plan in actie brengen

Na uw kennismaking met de private banker gaat u aan de slag met onze specialisten. Maak alvast kennis met onze experts en ontdek hoe zij u kunnen helpen in het realiseren van uw doelen

Zo verloopt het proces om klant te worden

1. Persoonlijke telefonische kennismaking

Zodra u interesse toont om klant te worden, bellen we u om uw behoeften in kaart te brengen en onze diensten toe te lichten. Samen bespreken we hoe u het liefst contact onderhoudt met uw private banker en de assistent private banker.;

Zijn we telefonisch niet bereikbaar, dan staan onze collega's van Private Assistance klaar om uw vragen te beantwoorden.

2. Koppeling met de juiste banker

Na ons gesprek koppelen we u aan een private banker die het beste aansluit bij uw wensen. We zorgen ervoor dat uw private banker ervaring heeft met de vraagstukken die spelen in uw specifieke levensfase. Lees meer over private banking voor elke levensfase.

Uw private banker of de assistent private banker neemt hierna contact met u op om de eerste afspraak in te plannen. 

3. Eerste afspraak met uw private banker

Tijdens uw kennismaking vertelt uw private banker u uitgebreid over de mogelijkheden als klant van ABN AMRO MeesPierson. Samen stemmen we onze dienstverlening af op uw wensen en bespreken we de vervolgstappen. Indien gewenst, kunt u tijdens dit gesprek ook kennismaken met onze specialisten op het gebied van vermogensplanning en beleggen.

4. Start Know Your Customer proces

We willen u graag beter leren kennen en horen daarom graag uw verhaal, uw achtergrond en uw financiële drijfveren. Als onderdeel van onze zorgplicht vragen we ook naar de herkomst van uw vermogen.

Volgens het Know Your Customer-principe moeten we als financiële instelling de herkomst van uw vermogen kennen voordat we u als nieuwe klant accepteren. De duur van dit proces hangt af van uw financiële situatie. Uw private banker houdt u gedurende het proces op de hoogte van de status.

5. Uw plan in actie brengen

Na uw kennismaking met de private banker gaat u aan de slag met onze specialisten. Maak alvast kennis met onze experts en ontdek hoe zij u kunnen helpen in het realiseren van uw doelen

In gesprek over uw wensen en doelen?

Bel mij terug

Laat uw gegevens achter en we bellen u binnen twee werkdagen terug.

In gesprek over Private Banking

We staan op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur direct voor u klaar om van gedachten te wisselen.