Heeft u online een afspraak gemaakt met één van onze experts? Wij vertellen u graag hoe u zich optimaal kunt voorbereiden op deze afspraak.
U dient voor het gesprek de instructies uit de bevestigingsmail te volgen.
Een paar minuten voor het gesprek wordt u gebeld op het doorgegeven telefoonnummer. Klopt uw telefoonnummer niet? Dit kunt u per e-mail doorgeven aan uw Private Banker.
Op onze kantoren pagina kunt u het adres van het kantoor waar u een afspraak heeft vinden.
Bent u particuliere klant? Breng dan het volgende document mee:
Bent u ondernemer? Breng dan de volgende documenten mee:
Bent u particuliere klant? Breng dan het volgende document mee:
Om een goed advies te geven is het belangrijk om uw inkomens- en vermogenspositie in beeld te hebben. U kunt dit zelf voorbereiden aan de hand van uw aangifte inkomstenbelasting. De aangifte inkomstenbelasting is het jaarlijkse overzicht voor de belastingdienst van uw inkomsten, verplichtingen, bezittingen en schulden. Uw adviseur verwerkt deze informatie in uw advies.
Bent u ondernemer? Breng dan de volgende documenten mee:
Wij vragen zelf vóór de afspraak uw uittreksel KvK op.
* Bent u nog niet in het bezit van een LEI (Legal Entity Identifier)? Vraag deze dan tijdig aan bij de Kamer van Koophandel.
Heeft u een afspraak om een beleggersprofiel op stellen of voor uw jaarlijkse revisie van uw beleggersprofiel? Dan kunt u zich hierop voorbereiden door de brochure ‘Uw beleggersprofiel onder de loep’ te lezen. Nieuw is dat wij met u in gesprek gaan over uw duurzaamheidsvoorkeuren. In hoofdstuk 2 van de brochure leest u alles wat u hierover moet weten.
Heeft u een afspraak over vermogensplanning? Indien uw Private Banker niet over de meest actuele varianten beschikt, breng dan de volgende documenten mee:
Heeft u een afspraak over Financieel Inzicht? Indien uw Private Banker niet over de meest actuele varianten beschikt, breng dan de volgende documenten mee:
Heeft u afspraak over Financieel Vooruitzicht? U kunt uw gegevens hiervoor digitaal bij ons aanleveren met de Ockto app. Hoe de Ockto-app werkt ziet u in dit filmpje. Volg de instructies in uw bankmail om via de ockto-app uw gegevens aan te leveren.
Let daarbij op het volgende:
Eventuele lijfrenteverzekeringen, overlijdensrisicoverzekeringen, kapitaalverzekeringen en dergelijke worden niet digitaal ‘opgehaald’ via Ockto. Dit geldt ook voor actuele gegevens over sparen, beleggen en hypotheken die niet bij ABN AMRO Bank zijn ondergebracht. Wilt u deze gegevens bij de hand houden?
Heeft u een afspraak over Estate Planning? Indien uw Private Banker niet over de meest actuele varianten beschikt, breng dan minimaal de volgende documenten mee:
Om u een zo volledig mogelijk advies te geven hebben wij ook de volgende documenten nodig:
Heeft u een afspraak over een hypotheek of een ander krediet? Dan hoeft u geen extra documenten mee te brengen.
Wat kunt u tijdens het gesprek verwachten?
We vragen u eerst naar uw persoonlijke situatie en uw woonwensen. Daarna bespreken we met u uit welke vormen van advies u kunt kiezen en welke kosten hierbij horen. Een overzicht van de kosten vindt u alvast in het Dienstverleningsdocument Hypotheekvraag .
Heeft u een kennismakingsgesprek met één van de Next Coaches? Tijdens het gesprek gaan we in op uw persoonlijke situatie en drijfveren. U kunt hier voorafgaand aan het gesprek alvast over na denken. Om u hierbij te helpen kunt het digitale intake formulier invullen en per e-mail terug sturen aan de Next Coach waarmee u het kennismakingsgesprek heeft.
Heeft u een afspraak over Filantropie Advies of filantropie ? Afhankelijk van het onderwerp van uw afspraak laat de adviseur u weten welke documenten u dient mee te brengen.
Heeft u een afspraak over het opheffen van uw rekening? U vindt de benodigde documenten in de bevestigingsmail van uw afspraak.
Wilt u graag meer informatie over het opheffen van uw rekening? Lees hier meer.