Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Extra betaalpas

Wil je een extra betaalpas? Vraag dan makkelijk een extra betaalpas aan. Wil je een pas om iemand anders te laten pinnen van de rekening? Dit mag alleen als je die persoon machtigt, of als je een gezamenlijke rekening hebt.

Creditcard

Extra pas aanvragen voor jezelf

in de ABN AMRO app

Let op: werkt je pas niet meer? Of ben je jouw pas kwijt? Tik dan bij stap 4 op jouw huidige pas en kies voor 'Betaalpas vervangen'.

  1. Log in via de ABN AMRO app.
  2. Ga naar 'Profiel' en tik bij 'Rekeningen en betalen' op 'Betaalpassen'.
  3. Tik op 'Instellingen betaalpas'.
  4. Tik op 'Extra betaalpas aanvragen'.
  5. Volg de extra stappen en vraag jouw extra pas aan.

Voor een extra betaalpas betaal je  € 1,50 per maand.

in Internet Bankieren

Let op: werkt je pas niet meer of ben je jouw pas kwijt? Ga dan naar Betaalpas vervangen.

  1. Druk op onderstaande knop en log in.
  2. Je ziet het formulier 'Extra betaalpas aanvragen'.
  3. Vul al je gegevens in en verstuur de aanvraag.
  4. Binnen 5 werkdagen ontvang je de extra betaalpas.

Voor een extra betaalpas betaal je  € 1,50 per maand.

Extra pas aanvragen voor iemand anders

Met een machtiging geef je iemand toegang tot je rekening. De gemachtigde kan dan bankzaken voor jou regelen. Bijvoorbeeld, geld opnemen van je rekening. Als je iemand machtigt, krijgt die persoon een pas. Je ontvangt de pas binnen 3 werkdagen.

Deel je vaak kosten met iemand anders, zoals huur en boodschappen? Dan is een gezamenlijke rekening handig. Je krijgt 2 betaalpassen bij het openen van de rekening. Heb je al een gezamenlijke rekening bij ABN AMRO en wil je een nieuwe of extra pas? Volg dan de stappen bij 'Aanvragen voor jezelf'.

Wat zijn de kosten voor een extra betaalpas?

Voor een extra betaalpas betaal je € 1,50 per maand. Lees meer over de kosten van dagelijkse bankzaken.

Extra betaalpas opzeggen

Is je extra pas niet meer nodig? Zeg de pas dan op in de app.

  1. Open de app en log in.
  2. Tik in je productoverzicht op 'Betalen'.
  3. Scroll naar beneden en selecteer 'Betaalpassen'.
  4. Selecteer de extra pas en tik op 'Algemene instellingen'.
  5. Tik nu op 'Pas opzeggen' en volg de stappen in de app.

Niet gelukt? Neem dan contact met ons op om je extra pas op te zeggen.