Bellen om je pas te deblokkeren? Of om schade te melden? Dat is helemaal niet meer nodig. In de ABN AMRO App of in Internet Bankieren regel je alledaagse bankzaken eenvoudig zelf.
Het is altijd vervelend als je betaalpas kwijt of gestolen is. Blokkeer je betaalpas snel en vraag een nieuwe aan. Of deblokkeer je pas als je hem weer hebt gevonden. Dan kun je hem direct weer gebruiken. Regel alles eenvoudig zelf in de ABN AMRO App.
Soms moet je een groot bedrag pinnen of een grote betaling doen in een winkel. Je paslimiet wijzigen is simpel. Je kunt ook je daglimiet wijzigen voor betalingen zonder e.dentifier. Dit kan een tijdelijke verhoging zijn als je dat veiliger vindt.
Verhuisd? Vergeet niet om je nieuwe adres door te geven. Wijzig je adres, e-mailadres of telefoonnummer eenvoudig zelf in de ABN AMRO app.
Schade melden is nooit leuk. Je wilt het snel afhandelen. Gelukkig kun je online eenvoudig zelf je schade melden, zonder te bellen. Onze experts gaan direct met je melding aan de slag.
Wil je het saldo, de rente of de looptijd van je bouwdepot weten? Of extra aflossen op je hypotheek? Online kun je via 'Mijn Hypotheek' eenvoudig zelf je hypotheek beheren.
Onze chatbot Anna geeft direct antwoord op je vragen en helpt met veel bankzaken. Dag en nacht, zonder wachttijd. Komt ze er niet uit? Tijdens onze openingstijden kan een echte medewerker het gesprek altijd overnemen.
Bel je ons vanuit de ABN AMRO app, dan weten we meteen wie je bent en waar je vraag over gaat. En je hoeft geen nummer meer in te toetsen. Dat is handig!
Wil je weten wat er allemaal mogelijk is met de ABN AMRO App? Er kan meer dan je denkt. Lees de tips voor de meest gebruikte en handigste functies. En ontdek waar je alles kunt vinden.