Wat is een identificatiecode precies? Hoe zit het als u uw telefoon kwijtraakt? En wat als u geen toestel heeft voor de app? We leggen het u graag uit. Wilt u meer hulp? In onze hulpvideo's krijgt u stap voor stap uitleg. Of volg thuis een gratis cursus over de app. Kies welke hulp bij u past.
Als u de app voor het eerst instelt, kiest u een code van 5 cijfers. Hiermee beveiligt u uw app. We vragen om de code tijdens het bankieren. Bijvoorbeeld wanneer u inlogt, en als u geld overboekt.
Open de app. Tik op de scanner linksbovenin. Ga naar het inlogscherm van Internet Bankieren en scan de QR-code die u ziet. Toets uw identificatiecode in, en u bent ingelogd.
Uw app is beveiligd met uw identificatiecode, vingerafdruk of gezichtsherkenning. Daar kan niet zo snel iemand in. Kom toch snel in actie. Verwijder de toegang van uw oude telefoon in Internet Bankieren.
Bankieren met uw telefoon hoeft zeker niet. Er zijn genoeg klanten die de ABN AMRO app alleen gebruiken voor inloggen in Internet Bankieren. U kunt de app dus zien als vervanger voor de e.dentifier.
De meeste bankzaken kunt u zelf online regelen. In onze hulpvideo’s helpen we u stap voor stap op weg. Bij het blokkeren van uw betaalpas, inloggen met de ABN AMRO app en meer. Handig, u kunt de uitleg op elk moment pauzeren of opnieuw bekijken.
Ja, dat kan iedere maand. Op een moment dat u uitkomt. In 45 minuten maakt u kennis met de app. Wat u dan leert? Denk aan geld overboeken, bellen vanuit de app en uw pas blokkeren.
Bent u slechtziend of slechthorend? Heeft u moeite met lezen en schrijven? Of heeft u iemand in uw omgeving met een beperking? We bieden extra uitleg en hulpmiddelen aan, zodat iedereen online kan bankieren.