Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Persoonlijke hulp bij je dagelijkse bankzaken

We zijn er voor jou

Dagelijkse bankzaken doen we het liefst zelf. Maar wist je dat 1 op de 6 mensen soms hulp nodig heeft? Bijvoorbeeld door een verandering in de persoonlijke situatie of door weinig ervaring met online bankieren. Onze Hulp bij Bankzaken Adviseurs helpen je graag op de manier die bij jou past. Dit kan telefonisch, via Beeldbankieren of tijdens een afspraak bij je thuis. Aarzel niet als je vragen hebt. We zijn er voor jou! 

Hulp bij dagelijkse bankzaken

Hulp bij Bankzaken Lijn

Je kunt ons altijd bellen als je vragen hebt over je dagelijkse bankzaken. Heb je moeite met geld overmaken of hulp nodig bij het aanvragen van een betaalpas? Ook met vragen over Internet Bankieren of de ABN AMRO app kun je bij ons terecht. Bel de Hulp bij Bankzaken Lijn en krijg direct een medewerker aan de telefoon.

Hulp bij Bankzaken Adviseur

Is het niet mogelijk om je vraag direct te beantwoorden? Of is er meer tijd nodig? Dan maken we een afspraak voor je met een Hulp bij Bankzaken Adviseur. Deze medewerker belt je op de afgesproken tijd en bespreekt hoe we je het best kunnen helpen. Via de telefoon, via Beeldbankieren of tijdens een afspraak bij je thuis.

Financieel Gezond Coach

Maak je je zorgen over geld door onverwachte kosten? Of is er iets in je leven veranderd waardoor je het overzicht even kwijt bent? Onze Financieel Gezond Coaches denken graag met je mee. Tijdens een gratis en vrijblijvend gesprek kun je je zorgen delen en vragen stellen. En je bepaalt zelf wat je met de uitkomsten van het gesprek doet.

Hulp bij online bankieren

Cursussen over online bankieren

Wil je kennismaken met online bankieren of je vaardigheden ontwikkelen? ABN AMRO geeft elke maand verschillende gratis cursussen. Kijk en luister thuis mee via je laptop, computer of tablet. Je kunt meedoen zo vaak als je wilt, zonder verplichtingen.

Een-op-een hulp

Is de cursus of datum van je voorkeur volgeboekt? Of gaat je voorkeur naar een-op-een begeleiding? Dan kun je je aanmelden voor een cursus op maat. Je doet de cursus dan samen met een adviseur en krijgt persoonlijke hulp. 

Beeldbankieren

We geven ook persoonlijk advies via Beeldbankieren. Dat is een online videogesprek met een adviseur. Heb je een laptop, tablet of smartphone met internet? Dan kun je de Hulp bij Bankzaken Lijn bellen voor meer informatie over Beeldbankieren.

Hulp uit je eigen omgeving

Soms is het prettig als er iemand met je meekijkt en helpt met je bankzaken. Je kunt een kind of iemand anders die je vertrouwt een machtiging geven. De gemachtigde persoon kan dan je rekening inzien en bepaalde bankzaken namens jou doen. Denk aan rekeningen betalen of je af- en bijschrijvingen controleren. Hulp nodig om een machtiging te regelen? Bel de Hulp bij Bankzaken Lijn.

Online bankieren met hulpvideo's

Ook online staan we voor je klaar. Met hulpvideo's bijvoorbeeld. Daarin leggen onze adviseurs uit hoe online bankieren werkt. We laten je veelvoorkomende bankhandelingen zien, zoals geld overboeken of het blokkeren van je betaalpas. Je kunt de uitleg op ieder moment pauzeren en opnieuw bekijken. We hebben alle video's voor jou bij elkaar gezet.