Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Hoe werkt de e.dentifier?

Inloggen en opdrachten bevestigen met de e.dentifier

Met de e.dentifier kunt u inloggen in Internet Bankieren en opdrachten bevestigen in Internet Bankieren.

 

Wanneer heeft u een e.dentifier nodig?

  • Als u geen gebruikmaakt van de ABN AMRO app
  • Voor inloggen in Internet Bankieren zonder ABN AMRO app
  • Om in Internet Bankieren (betaal)opdrachten te bevestigen

 

Zó werkt de e.dentifier

Inloggen in Internet Bankieren

Wilt u inloggen in Internet Bankieren met de e.dentifier? Lees wat u kunt doen, onder 'Zo logt u in met de e.dentifier'.

Opdracht bevestigen

Wilt u een overboeking of een iDEAL-betaling bevestigen met uw e.dentifier? Bekijk de uitleg

E.dentifier aanvragen of niet?

In de toekomst gaat de ABN AMRO app de e.dentifier vervangen. De app wordt dan dé nieuwe manier van inloggen in Internet Bankieren.

Kijk dus eerst of u een e.dentifier kunt lenen van iemand in uw omgeving of gebruik de ABN AMRO app. Vaak heeft u geen e.dentifier meer nodig en is er een snellere oplossing.

Knoppen

Als u uw betaalpas in de e.dentifier stopt, verschijnt een menu met cijfertoetsen. Druk op '1. Inloggen' voor inloggen en '2. Verzend opdr.' voor het verzenden van uw betalingen. Knop 3 gebruikt u om gegevens te controleren, bijvoorbeeld als u instellingen wijzigt van de rekening van uw kind en knop 4 als u uw limiet wijzigt in Internet Bankieren. Gebruikt u liever de Engelse versie? Druk op OK en kies voor '7. Kies Engels'. De knoppen 6 en 7 van de e.dentifier kunt u niet (meer) gebruiken.

Foutmelding op de e.dentifier

Ziet u een foutmelding op uw e.dentifier? Bekijk hieronder wat de foutmelding betekent en wat u hieraan kunt doen.

E.dentifier gebruiken met kabel

De e.dentifier software is ontwikkeld voor klanten die zakelijk Internet Bankieren gebruiken. Bankiert u niet zakelijk? Gebruik de e.dentifier dan gewoon los, dus zonder software of usb-kabel. 

We raden u ook aan om de e.dentifier software te verwijderen. Zo voorkomt u mogelijke problemen bij het installeren van software-updates.

TIP! Heeft u de ABN AMRO App? Wist u dat u ook heel eenvoudig kunt inloggen in Internet Bankieren met een QR-code? 

Zó werkt de e.dentifier

Inloggen in Internet Bankieren

Wilt u inloggen in Internet Bankieren met de e.dentifier? Lees wat u kunt doen, onder 'Zo logt u in met de e.dentifier'.

Opdracht bevestigen

Wilt u een overboeking of een iDEAL-betaling bevestigen met uw e.dentifier? Bekijk de uitleg

E.dentifier aanvragen of niet?

In de toekomst gaat de ABN AMRO app de e.dentifier vervangen. De app wordt dan dé nieuwe manier van inloggen in Internet Bankieren.

Kijk dus eerst of u een e.dentifier kunt lenen van iemand in uw omgeving of gebruik de ABN AMRO app. Vaak heeft u geen e.dentifier meer nodig en is er een snellere oplossing.

Knoppen

Als u uw betaalpas in de e.dentifier stopt, verschijnt een menu met cijfertoetsen. Druk op '1. Inloggen' voor inloggen en '2. Verzend opdr.' voor het verzenden van uw betalingen. Knop 3 gebruikt u om gegevens te controleren, bijvoorbeeld als u instellingen wijzigt van de rekening van uw kind en knop 4 als u uw limiet wijzigt in Internet Bankieren. Gebruikt u liever de Engelse versie? Druk op OK en kies voor '7. Kies Engels'. De knoppen 6 en 7 van de e.dentifier kunt u niet (meer) gebruiken.

Foutmelding op de e.dentifier

Ziet u een foutmelding op uw e.dentifier? Bekijk hieronder wat de foutmelding betekent en wat u hieraan kunt doen.

E.dentifier gebruiken met kabel

De e.dentifier software is ontwikkeld voor klanten die zakelijk Internet Bankieren gebruiken. Bankiert u niet zakelijk? Gebruik de e.dentifier dan gewoon los, dus zonder software of usb-kabel. 

We raden u ook aan om de e.dentifier software te verwijderen. Zo voorkomt u mogelijke problemen bij het installeren van software-updates.

TIP! Heeft u de ABN AMRO App? Wist u dat u ook heel eenvoudig kunt inloggen in Internet Bankieren met een QR-code?