Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over een product dat u heeft gekocht of een dienst die u heeft afgenomen. Een apparaat gaat bijvoorbeeld stuk binnen de garantieperiode, maar de leverancier wil niet zorgen voor reparatie. Of uw internetverbinding ligt er steeds uit, maar de provider doet er niets aan.
De rechtsbijstandverzekering van ABN AMRO met de module Consument en Wonen verzekert u in een conflict met een bedrijf over een afgenomen product of dienst als dit bedrijf zijn afspraken niet nakomt.
Bij een conflict met uw aannemer is het goed om dit zo snel mogelijk bij ARAG te melden.
ARAG controleert of uw conflict onder de dekking van de ABN AMRO Rechtsbijstandverzekering valt en of uw dossier compleet is.
Bij een conflict met uw aannemer is het goed om dit zo snel mogelijk bij ARAG te melden.
ARAG controleert of uw conflict onder de dekking van de ABN AMRO Rechtsbijstandverzekering valt en of uw dossier compleet is.
Een conflict met een ander die schade, letsel of financieel nadeel veroorzaakt
Een conflict met een bedrijf over een afgenomen product of dienst en die haar afspraken niet nakomt
Opgelicht worden door een reparateur aan huis is ontzettend vervelend. Het gebeurt helaas vaker dat er veel te hoge rekeningen worden gestuurd voor verrichte, of juist onverrichte werkzaamheden. Met deze tips voorkomt u oplichting zoveel mogelijk.
Met een rechtsbijstandverzekering bent u verzekerd tegen de kosten van juridische hulp bij een geschil. De rechtsbijstandverzekering bestaat uit 6 modules waaruit u kunt kiezen en uw rechtsbijstandverzekering kunt samenstellen.
Oplichters kunnen u opbellen, en doen dan alsof ze een medewerker van de bank zijn. Bijvoorbeeld van onze fraudedesk. Lees hoe oplichting via de telefoon werkt.