Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

ABN AMRO app blokkeren, deblokkeren of verwijderen

De ABN AMRO app kan om verschillende redenen geblokkeerd zijn. Hoe kan je de blokkering dan opheffen? Of wil je zelf de app blokkeren, omdat je denkt dat iemand je rekening misbruikt of je identificatiecode weet? En hoe kan je de ABN AMRO app verwijderen?

 

ABN AMRO app blokkeren

Denk je of weet je dat een ander je app misbruikt? Neem dan direct onderstaande maatregelen: 

  • Wijzig je zelfgekozen identificatiecode binnen de app via 'Instellingen'.
  • Of verwijder de toestelregistratie in Internet Bankieren via 'Zelf regelen'.
  • Of bel 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten), kies in het menu 'Internet Bankieren'. 

Let op: 

  • Als je de app verwijdert van je smartphone of tablet zonder te blokkeren, kan iemand die je inloggegevens heeft nog steeds misbruik maken van de app. 
  • Als je het account in Internet Bankieren verwijdert, gaan (alle) door uzelf toegevoegde afbeeldingen verloren.

ABN AMRO app: blokkering opheffen

De ABN AMRO app kan om verschillende redenen geblokkeerd zijn.

  • Je hebt drie keer een verkeerde identificatiecode ingevuld.
  • Je hebt jezelf geblokkeerd of verwijderd binnen Internet Bankieren (bij Profielinstellingen).
  • ABN AMRO heeft je profiel geblokkeerd of verwijderd.

Je kan de blokkering opheffen door je opnieuw te registreren. Hiervoor je de zakelijke betaalpas en je identiteitsbewijs nodig.

Verwijderen van de ABN AMRO app

Wil je de ABN AMRO app verwijderen? Volg de volgende stappen. 

  • Verwijder de app van je smartphone of tablet. 
  • Verwijder de toestelregistratie in Internet Bankieren via 'Zelf regelen'.

Let op: alleen het verwijderen van de app blokkeert de app niet. Als je wilt blokkeren, verwijder dan ook de toestelregistratie.