Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Digitale klantbeleving

Expert Academy

Digitalisering is de route om klanten simpeler, sneller en persoonlijker te helpen. Jorissa Neutelings, de Chief Digital Officer van ABN AMRO, kan er alles over vertellen.

Chief Digital Officer

Jorissa Neutelings

Jorissa Neutelings is Chief Digital Officer (CDO) bij ABN AMRO. Zij is verantwoordelijk voor de Customer Experience, Digital Innovation, Data & Analyse en design & build van alle digitale kanalen.

Digitale klantbeleving

De samenleving digitaliseert in een hoog tempo en ons leven speelt zich steeds meer online af. Hoe kun je digitalisering gebruiken om klanten simpeler, sneller en persoonlijker te helpen? Hoe zorg je dat je - of jouw virtuele assistent - 24/7 voor de klant klaarstaat? Hoe verwachten klanten in de toekomst geholpen te worden? Hoe zorgen we er voor dat we de klant blijven behandelen als een echt persoon?

Daarnaast kan ik meer vertellen over thema's als kunstmatige intelligentie (AI), digital trust en (digitale) transformatie.

Waar kun je mij voor uitnodigen?

Wil je een digitaal strateeg aan tafel? Prikkelende en inspirerende stellingen over klantbeleving en digitalisering of een diepte-interview over digital trust? Je kunt mij benaderen als dagvoorzitter, spreker of deelnemer aan een podcast of online talkshow.

Jorissa bij DenkTank over digitalisering

Is jouw organisatie ook bezig met digitalisering en vooral in het contact met je klant? Luister dan deze podcast met Jorissa Neutelings aan de DenkTank-microfoon.

Een persoonlijke bank in een digitaal tijdperk

Hyperpersoonlijk

Hyperpersonalisatie is de sleutel tot tevreden klanten en een onderscheidende klantervaring. Met AI en data-analyse kan er een gepersonaliseerd product en dienstenaanbod worden gecreëerd, waarbij zelfs de content op het individu kan worden afgestemd. Cruciaal hierbij is conversatiebankieren, een moderne manier om de klant te benaderen via chatbots en virtuele assistenten. Het biedt 24/7 beschikbaarheid, verbeterende klantbeleving en efficiëntere dienstverlening.

Privacy beschermen

Confirmed safety

Met toenemende (digitale) dreiging en dalend consumentvertrouwen in technologie, instituten en de samenleving is confirmed safety cruciaal. Klanten hebben een sterke behoefte aan veiligheid. Organisaties die dat kunnen bieden, gebaseerd op data, kunnen zich de komende jaren echt onderscheiden.

Meld je aan voor onze Insights nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van onze inzichten, tips en trends