Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker tijdens openingstijden het gesprek over.
Tip: stel Anna één vraag tegelijk en houd het kort.
Wist je dat je ons via de app kunt bellen? We weten dan meteen wie je bent én over welk onderwerp je belt. Daardoor kunnen we je veilig en snel helpen.
Open de ABN AMRO app en scan de QR-code om ons direct te bellen.
088 - 226 26 26 (gebruikelijke belkosten)
Vanuit het buitenland: +31 - 10 241 17 20
Tip: chatten met chatbot Anna kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Komt ze er niet uit? Dan kan een medewerker het gesprek overnemen. Ze kunnen je helpen op maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 21.00 uur. En op zaterdag tussen 9.00 en 17.30 uur.
Goed om te weten
Bel je namens iemand anders? Dan is het goed om te weten dat wij rekeninginformatie om veiligheidsredenen alleen met de rekeninghouder zelf kunnen bespreken, tenzij je gemachtigd bent.
088 - 226 26 14 (gebruikelijke belkosten)
Tip: chatten met chatbot Anna kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Komt ze er niet uit? Dan kan een medewerker het gesprek overnemen. Onze chatmedewerkers kunnen je helpen op maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 17.30 uur.
Goed om te weten
Bel je namens iemand anders? Dan is het goed om te weten dat wij rekeninginformatie om veiligheidsredenen alleen met de rekeninghouder zelf kunnen bespreken, tenzij je gemachtigd bent.
Wil je meer weten over cash management of onze andere producten en diensten?
Neem dan contact op met de Client Service desk: +31 (0)20 - 343 61 98.
Internationaal netwerk
Heb je een vraag over een rekening in beheer bij ABN AMRO buiten Nederland?
Neem dan contact op via +31 (0)20 - 628 88 77.
Wil je buiten openingstijden van de servicedesk fraude melden of je betaalpas blokkeren? Bel dan naar 088 - 22 62 630.
Je kunt dit nummer ook bellen als je denkt dat je met fraude te maken hebt.