Als u klant bij ons bent, sturen wij u productberichten en serviceberichten. Deze berichten ontvangt u altijd. Wij sturen u ook graag relevante tips en aanbiedingen. Heeft u hier geen behoefte aan? U kunt eenvoudig aangeven dat u geen tips en aanbiedingen wilt ontvangen.
Wij denken graag met u mee. Dit betekent ook dat wij relevant willen zijn. U geeft zelf aan of wij u gepersonaliseerde tips en aanbiedingen mogen sturen op basis uw individuele transactiegegevens. Dat doen wij alleen met uw toestemming. Om u tips en aanbiedingen te kunnen sturen, kunnen we gebruik maken van verschillende bronnen:
Wij gaan via onze eigen communicatiekanalen, zoals onze chatbot en social mediakanalen, in gesprek met klanten en bezoekers van onze websites over onze organisatie, producten en/of diensten. Dit doen wij om nuttige en relevante informatie te bieden en/of vragen te beantwoorden. We gebruiken de social mediakanalen WhatsApp, Meta, LinkedIn, X (voorheen Twitter), Snapchat, TikTok en Pinterest. Daarnaast beantwoorden wij individuele, relevante vragen en opmerkingen van andere deelnemers. Wij gebruiken social mediakanalen voor marketingdoeleinden. Voor meer informatie over het gebruik van cookies, vergelijkbare technieken en uw instellingen kunt ons Cookiestatement raadplegen.