Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Pasnummer wijzigen

in de ABN AMRO app

Heb je onlangs een nieuwe betaalpas ontvangen? Dan is het belangrijk om je pasnummer te updaten in de ABN AMRO app.

 

Een pasnummer is een uniek nummer dat aan jouw betaalpas is gekoppeld. Je vindt het pasnummer onderaan je betaalpas. Als je een nieuwe pas ontvangt, krijg je een nieuw pasnummer. Het is belangrijk om dit nummer te wijzigen in de ABN AMRO app zodat je altijd kunt blijven bankieren. Ook als je gebruik maakt van Google- of Apple Pay moet je het pasnummer aanpassen. Zo kan je blijven betalen.

Zo wijzig je je pasnummer in de app

  1. Open de ABN AMRO app

    Dit kan op je smartphone of tablet. Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van de app hebt geïnstalleerd voor de beste ervaring. 

  2. Ga naar 'Profiel'

    In het hoofdmenu van de app vind je de optie 'Profiel'. Tik hierop om toegang te krijgen tot je persoonlijke instellingen.

  3. Selecteer 'Toegang en gebruik'

    Onder het kopje 'Profiel' zie je de optie 'Toegang en gebruik'. Hier kun je wijzigingen aanbrengen met betrekking tot je pas en andere toegangsinstellingen.

  4. Kies voor 'Nieuw pasnummer instellen'

    Volg de instructies op het scherm om je nieuwe pasnummer in te voeren. Zorg ervoor dat je het nummer nauwkeurig invoert om fouten te voorkomen.