Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Pincode geblokkeerd

Pincode 3 keer verkeerd ingetoetst op de e.dentifier

Krijg je de melding 'pincode geblokkeerd' op de e.dentifier? Dan heb je drie keer een verkeerde pincode ingevoerd. De chip op de pas wordt dan geblokkeerd. Gelukkig kan je deze blokkade vaak zelf oplossen. 

Deblokkeren bij een geldautomaat

Zie je de melding 'pincode geblokkeerd'? Dan is de chip van je betaalpas geblokkeerd. Je kunt je pas zelf deblokkeren bij een geldautomaat.

  1. Ga naar een geldautomaat van Geldmaat
  2. Voer de juiste pincode in
  3. Check je saldo of neem geld op
  4. Je betaalpas is nu weer gedeblokkeerd

Ben je jouw pincode vergeten?

Lukt het niet om de chip te deblokkeren bij een geldautomaat omdat je jouw pincode vergeten bent? We leggen je uit wat je in dat geval het beste kunt doen.

Inloggen met de ABN AMRO app

Doe je liever je bankzaken op je laptop of pc? De ABN AMRO app helpt je daarbij. Gebruik de app om in te loggen met een code, net als met je e.dentifier. Scan de QR-code op het loginscherm met je telefoon. Ga daarna verder zoals je gewend bent.