Altijd en overal bij je belangrijke gegevens kunnen, dat geeft een gerust gevoel. We vertellen je graag meer over deze service en leggen uit hoe je jouw gegevens registreert. Zo ga je goed voorbereid op reis, in Nederland én in het buitenland.
Bij nood: bel gratis 0800 - 0701. In het buitenland? Bel +31 20 651 59 27 (collect call mogelijk).
Let op: per 1 januari 2025 wijzigen we de tarieven en voorwaarden van onze particuliere betaalproducten. Lees meer over de wijziging van onze tarieven en voorwaarden.
Log in bij Internet Bankieren en klik op het tabblad 'Zelf regelen'
Scroll naar beneden en klik op 'Mijn overige producten'
Klik op het vergrootglas achter 'Stand-By Service’ en voeg je gegevens toe
Log in bij Internet Bankieren en klik op het tabblad 'Zelf regelen'
Scroll naar beneden en klik op 'Mijn overige producten'
Klik op het vergrootglas achter 'Stand-By Service’ en voeg je gegevens toe
Selecteer in 'Stand-By Service' het document dat je wilt aanpassen
Klik op 'Wijzigen', pas je gegevens aan en klik op 'OK'
Selecteer in 'Stand-By Service' het document dat je wilt aanpassen
Klik op 'Wijzigen', pas je gegevens aan en klik op 'OK'
Bij de aanvraag van de Stand-By Service krijg je 1 ABN AMRO bagagelabel. Is je bagage kwijt en heeft iemand deze gevonden? Dan kan diegene dit aan ons melden met de informatie die op het bagagelabel staat. Wij zorgen er daarna voor dat je bagage weer bij je terugkomt.
Bij de aanvraag van de Stand-By Service krijgt je een ABN AMRO sleutelhanger. Hierop staat een antwoordnummer van ABN AMRO en een uniek nummer.
Heeft iemand je sleutelbos gevonden? Dan kan diegene deze gratis naar ons opsturen. Door het unieke nummer weten we dat de sleutels van jou zijn en sturen we ze naar je op.
Met de herinneringsservice vergeet je nooit meer een belangrijk document te verlengen. We sturen je namelijk op tijd een herinnering. Dus vóórdat uw identiteitsbewijs of rijbewijs verloopt. Het enige wat jij hoeft te doen, is je documenten registeren.
Kun je op reis geen contant geld meer opnemen omdat je betaalpas of creditcard weg is? Met noodgeld (maximaal € 1.000) helpen we je direct weer op weg. Dit bedrag wordt meteen van je betaalrekening afgeschreven en je hoort telefonisch waar je het geld kunt ophalen.
Als je onverwachts problemen hebt in het buitenland, helpen we je direct. Bijvoorbeeld als je paspoort of visum kwijt is. We nemen dan samen contact op met ambassades, consulaten en andere instanties.
Ook helpen we je met het regelen van een vervangend reisdocument. De administratieve kosten krijg je vergoed. En als het nodig is, schakelen wij zonder extra kosten een tolk voor je in. Handig als je bijvoorbeeld aangifte gaat doen.