Het is fijn om te weten dat u altijd en overal bij de gegevens kunt die voor u belangrijk zijn. We leggen u graag nog wat meer uit over deze service en hoe u uw gegevens makkelijk bij ons registreert. Zo gaat u goed voorbereid op reis, in Nederland én in het buitenland.
Bij nood: bel gratis 0800 - 0701. In het buitenland? Bel +31 20 651 59 27 (collect call mogelijk).
Log in bij Internet Bankieren en klik op het tabblad 'Zelf regelen'
Scroll naar beneden en klik op 'Mijn overige producten'
Klik op het vergrootglas achter 'Stand-By Service’ en voeg uw gegevens toe
Log in bij Internet Bankieren en klik op het tabblad 'Zelf regelen'
Scroll naar beneden en klik op 'Mijn overige producten'
Klik op het vergrootglas achter 'Stand-By Service’ en voeg uw gegevens toe
Selecteer in 'Stand-By Service' het document dat u wilt aanpassen
Klik op 'Wijzigen', pas uw gegevens aan en klik op 'OK'
Selecteer in 'Stand-By Service' het document dat u wilt aanpassen
Klik op 'Wijzigen', pas uw gegevens aan en klik op 'OK'
Bij de aanvraag van de Stand-By Service krijgt u 1 ABN AMRO bagagelabel. Bent u uw bagage kwijtgeraakt en heeft iemand deze gevonden? Dan kan diegene dit aan ons melden met de informatie die op het bagagelabel staat. Daarna sturen we uw bagage naar het adres dat u heeft opgegeven.
Bij de aanvraag van de Stand-By Service krijgt u een ABN AMRO sleutelhanger. Hierop staat een antwoordnummer van ABN AMRO en een uniek nummer.
Heeft iemand uw sleutelbos gevonden? Dan kan diegene deze gratis naar ons opsturen. Door het unieke nummer weten we dat de sleutels van u zijn en kunnen we ze naar u opsturen.
Met de herinneringsservice vergeet u nooit meer een belangrijk document te verlengen. We sturen u namelijk op tijd een herinnering. Dus vóórdat uw identiteitsbewijs of rijbewijs verloopt. Het enige wat u hoeft te doen, is uw documenten registeren.
Kunt u op reis geen contant geld meer opnemen omdat uw betaalpas of creditcard weg is? Met noodgeld (maximaal € 1.000) helpen we u direct weer op weg. Dit bedrag wordt meteen van uw betaalrekening afgeschreven en u hoort telefonisch waar u het geld kunt ophalen.
Als u onverwachts problemen heeft in het buitenland, helpen we u direct. Bijvoorbeeld als u uw paspoort of visum kwijt bent. We nemen dan samen met u contact op met ambassades, consulaten en andere instanties.
Ook helpen we u bij het regelen van een vervangend reisdocument. De administratieve kosten krijgt u vergoed. En als het nodig is, schakelen wij zonder extra kosten een tolk voor u in. Handig als u bijvoorbeeld aangifte gaat doen.