Het overzicht van bij- en afschrijvingen in Internet Bankieren is eenvoudiger gemaakt. Lees hieronder wat er is veranderd.
De geselecteerde rekening staat nu bovenaan in het midden van de pagina. Er is meer onderscheid gemaakt tussen bij- en afschrijvingen, met extra ruimte voor de omschrijving. Klik je op een bij- of afschrijving, dan zie je aan de rechterkant de details van de betaling.
De knop Overboeken staat nu rechtsboven in het scherm. Onder de rekeninggegevens vind je het zoekveld met filters. Gebruik je de filters? Dan verschijnen ze aan de rechterkant van het scherm.
Aan de linkerkant van je scherm zie je Toekomst. Daar vind je een overzicht van je geplande en periodieke betalingen. Klik op een betaling om deze te wijzigen.
Bij een spaarrekening zie je direct onder de rekeninggegevens of het Spaargeldslot aan of uit staat. Klik op Spaargeldslot om dit te wijzigen. Je kunt het slot ook vinden via de knop Meer opties rechtsboven in het scherm. Kies daar Spaargeldslot.
Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.
Wilt u een persoonlijk gesprek met een adviseur? Kijk of een afspraak via video mogelijk is.
Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.
Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.
Wil je een persoonlijk gesprek met een adviseur? Kijk of een afspraak via video mogelijk is.
Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.
Ben je klant bij ABN AMRO MeesPierson en heb je vragen over deze wijzigingen? Onze collega's van Private Assistance zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur. Of neem contact op met je Private Banker.