Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Vernieuwd overzicht bij- en afschrijvingen in Internet Bankieren

Het overzicht van bij- en afschrijvingen in Internet Bankieren is eenvoudiger gemaakt. Lees hieronder wat er is veranderd.

Wat is er veranderd?

Icoon van een bankoverzicht

Bij- en afschrijvingen

De geselecteerde rekening staat nu bovenaan in het midden van de pagina. Er is meer onderscheid gemaakt tussen bij- en afschrijvingen, met extra ruimte voor de omschrijving. Klik je op een bij- of afschrijving, dan zie je aan de rechterkant de details van de betaling.

Overboeken en zoeken

De knop Overboeken staat nu rechtsboven in het scherm. Onder de rekeninggegevens vind je het zoekveld met filters. Gebruik je de filters? Dan verschijnen ze aan de rechterkant van het scherm.

Gepland en periodiek heet Toekomst

Aan de linkerkant van je scherm zie je Toekomst. Daar vind je een overzicht van je geplande en periodieke betalingen. Klik op een betaling om deze te wijzigen.

Spaarvarken met slot

Spaargeldslot

Bij een spaarrekening zie je direct onder de rekeninggegevens of het Spaargeldslot aan of uit staat. Klik op Spaargeldslot om dit te wijzigen. Je kunt het slot ook vinden via de knop Meer opties rechtsboven in het scherm. Kies daar Spaargeldslot.

Vrouw aan tafel achter laptop

Waarom verandert Internet Bankieren?

De veranderingen maken Internet Bankieren eenvoudiger in gebruik. Het is meer dan alleen een nieuw ontwerp. We ontwikkelen een modern en stabiel systeem waarmee we sneller nieuwe functies kunnen toevoegen en storingen tot een minimum beperken.

Hulp nodig?

Chatbot Anna

Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.

  • Altijd direct antwoord
Beeldbankieren op laptop

Afspraak met adviseur

Wilt u een persoonlijk gesprek met een adviseur? Kijk of een afspraak via video mogelijk is.

Bel de klantenservice

Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.

Hulp nodig?

Chatbot Anna

Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.

  • Direct antwoord
Beeldbankieren op laptop

Afspraak met adviseur

Wil je een persoonlijk gesprek met een adviseur? Kijk of een afspraak via video mogelijk is.

  • Keuze uit beschikbare tijdstippen

Bel de klantenservice

Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.

  • Houd rekening met een wachttijd

Klant bij ABN AMRO MeesPierson?

Ben je klant bij ABN AMRO MeesPierson en heb je vragen over deze wijzigingen? Onze collega's van Private Assistance zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur. Of neem contact op met je Private Banker.