Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

We hebben minder kantoren

Maar online zijn we altijd open

Je hebt vast gemerkt dat er minder bankkantoren zijn. Wij kunnen ons voorstellen dat dit even wennen is. Maar we werken er hard aan om bankzaken vanaf de keukentafel steeds makkelijker te maken. Bijna al je bankzaken kun je zelf regelen in Internet Bankieren en de app. En als je daar niet uitkomt, zijn we er ook om je te helpen.

Hulp nodig?

Chatbot Anna

Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.

  • Altijd direct antwoord

Afspraak met adviseur

Wil je een persoonlijk gesprek met een adviseur? Kijk of een afspraak via video mogelijk is.

Bel de klantenservice

Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.

Zo kun je met ons in contact komen

Chatbot Anna

Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.

  • Direct antwoord

Afspraak met adviseur

Wil je een persoonlijk gesprek met een adviseur? Kijk of een afspraak via video mogelijk is.

  • Keuze uit beschikbare tijdstippen

Bel de klantenservice

Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.

  • Houd rekening met een wachttijd
.

Saldo checken, geld opnemen of storten bij een Geldmaat

Alle pinautomaten van ABN AMRO en andere banken zijn vervangen door Geldmaat. Je kunt bij iedere Geldmaat zo vaak je wilt of je saldo checken. En bij veel Geldmaten kun je ook . Vaak is dit binnen in een winkel. Een prettig idee!

Hulp nodig bij uw bankzaken?

Heb je geen ervaring met digitaal bankieren? Wij zijn er om je vooruit te helpen. Een Hulp bij Bankzaken Adviseur helpt je vooruit als je even niet uit je bankzaken komt. Bijvoorbeeld omdat je weinig ervaring hebt met online bankieren of er meer over wilt weten.

Veelgestelde vragen

Online bankieren wordt steeds gemakkelijker. Dit biedt jou het gemak om wanneer je het wilt bankzaken te regelen vanuit huis. Dit heeft er ook voor gezorgd dat de behoefte voor een kantoorbezoek steeds meer afneemt. Of een kantoor wordt gesloten wordt bekeken per regio en per kantoor. 

Voor bepaalde zaken kun je nog een afspraak maken. Dit is geen afspraak op kantoor maar een videogesprek. Benieuwd voor welke onderwerpen je een afspraak kunt maken? Bekijk de mogelijkheden op de pagina Afspraak maken.

Heb je geen ervaring met digitaal bankieren? Wij zijn er om je vooruit te helpen. Een Hulp bij Bankzaken Adviseur helpt je vooruit als je even niet uit je bankzaken komt. Bijvoorbeeld omdat je weinig ervaring hebt met online bankieren of er meer over wilt weten.