UBO-verklaring aanleveren?
- Pak uw zakelijke betaalpas
- Log in bij Internet Bankieren Zakelijk
- Controleer uw UBO-gegevens
Geen verzoek ontvangen? Dan kunt u uw UBO-verklaring (nog) niet aanleveren.
U heeft een brief van ons ontvangen over het aanleveren van de UBO-verklaring. Lees deze goed door, voordat u de verklaring invult. Er staat bijvoorbeeld in welke informatie u nodig hebt en waar u die kunt vinden.
Geen brief of bericht van ons ontvangen? Dan kunt u de UBO-verklaring (nog) niet aanleveren.
Heeft u het hele formulier doorlopen en de verklaring bevestigd? Dan hoeft u deze alleen nog te ondertekenen. Zonder ondertekening komt de UBO-verklaring niet in uw dossier en heeft u het aanleveren van de verklaring niet afgemaakt.
Let op: het is belangrijk dat u uw UBO-verklaring bevestigt en ondertekent. Ook als uw UBO-gegevens niet gewijzigd zijn. Zo weten we zeker dat we uw juiste UBO-gegevens hebben.
Uw UBO-verklaring is vastgelegd in uw dossier. U ontvangt daarvan een bevestiging.
Geef toekomstige UBO-wijzigingen direct aan ons door. Dan hebben we altijd de juiste gegevens van uw organisatie.