Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Dit moet je weten over Vermogensbeheer

Praktische informatie voor nieuwe klanten van Vermogensbeheer

Bij Vermogensbeheer staat ons team van gecertificeerde vermogensbeheerders klaar om je te ondersteunen. Hieronder lees je meer over klant worden van Vermogensbeheer.

Klant worden bij Vermogensbeheer? Deze stappen kun je verwachten

  1. Je ontvangt een persoonlijk beleggersprofiel

    In je persoonlijk beleggersprofiel lees je hoe we jouw doelen willen gaan bereiken en hoe haalbaar die doelen zijn. Ook vind je hier het gekozen risicoprofiel en beleggingsmandaat. 

    De vermogensbeheerder schrijft ook een persoonlijke toelichting met wat jullie samen hebben besproken. Daaronder valt ook een overzicht van een mogelijke vermogensontwikkeling.

  2. Je krijgt een overzicht van jouw mogelijke vermogensontwikkeling

    Het overzicht van jouw mogelijke vermogensontwikkeling is gebaseerd op je inleg en je gekozen risicoprofiel en is uitgesplitst in een goede markt, een verwachte markt en een slechte markt.

  3. We starten met Vermogensbeheer voor jou

    Wanneer je akkoord bent met jouw persoonlijk beleggersprofiel, tekenen we het contract. Je kunt direct het afgestemde bedrag op je Vermogensbeheer­rekening zetten. De beleggingsexperts gaan dan voor je aan de slag.

  4. Je krijgt ieder kwartaal een rapportage

    In je kwartaalrapportage zie je een overzicht van jouw beleggingen en je resultaten. Ook zie je hoe jouw beleggingen hebben bijgedragen aan duurzame doelen .

  5. We houden een jaarlijkse bespreking over je beleggingsportefeuille

    Jaarlijks bespreek je met één van de vermogensbeheerders uit ons team je behaalde resultaten en de verwachtingen in de markt. Je bekijkt dan ook of het gekozen risicoprofiel en mandaat nog bij je passen, of dat het wenselijk is om hierin een wijziging te maken.

  6. Je hebt contactmomenten wanneer je dat nodig vindt

    In een jaar kan er veel veranderen in je privésituatie. Heb je tussentijds behoefte aan contact met een vermogensbeheerder? Dat kan gewoon. Een van onze vermogensbeheerders maakt tijd voor jou.

Hoe ziet dat gesprek eruit?

Vermogensbeheerder Koen Poppelaars vertelt in een interview hoe een eerste gesprek met hem eruitziet en hoe het contact daarna is.

Contact opnemen

Je kunt rechtstreeks contact opnemen met een vermogensbeheerder of je kunt de servicedesk bellen via 088 388 9779. Zij kunnen je helpen met vragen over Vermogensbeheer of een afspraak voor je inplannen met een vermogensbeheerder.

De antwoorden op al je vragen

Als je eenmaal klant bent bij Vermogensbeheer, hoe kun je dan jouw portefeuille en resultaten inzien? En hoe kun je geld opnemen van je Vermogensbeheerrekening? De antwoorden op deze en andere vragen vind je in ons overzicht van veelgestelde vragen.

Beleggen kent risico's

Beleggen doe je met geld dat je over hebt, naast je buffer voor onvoorziene uitgaven. Beleggen brengt risico’s met zich mee. Je kunt (een deel van) je inleg verliezen. Het is goed om je hiervan bewust te zijn.

Kom je er niet uit?

Mobiele telefoon bellen

Jij belt ons

Op werkdagen tussen 8.00 en 17.30 uur. Tegen lokaal tarief.
 
Bel 088 388 9779

Wij bellen jou

Laat je nummer achter en je wordt zo spoedig mogelijk teruggebeld.
Laat je nummer achter

Maak een afspraak

Laat je gegevens achter en je wordt gebeld om een afspraak in te plannen.

Vragen? We helpen graag.

Chatbot Anna

Chat met chatbot Anna. Zo werkt het.

  • Direct antwoord

Bel ons direct

Bel ons met al je vragen over Vermogensbeheer. Van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur. 

Bel 088 388 9779

Maak een afspraak

Laat je gegevens achter en je wordt gebeld om een afspraak in te plannen.