Heeft u binnenkort een adviesgesprek met een adviseur? Bereid u dan alvast voor en verzamel de juiste documenten.
Let op: om uzelf te kunnen identificeren heeft u een legitimatiebewijs en de ABN AMRO App nodig. Het is belangrijk dat de app op een ander apparaat staat dan het apparaat waarmee u het Beeldbankierengesprek voert. U hoeft niet in te loggen in de ABN AMRO App om u te identificeren en registratie na het downloaden van de app is niet nodig. Tijdens de afspraak zal de adviseur u uitleggen hoe u de app kunt gebruiken om uzelf te identificeren.
Kort voor uw afspraak ontvangt u per e-mail alle benodigde informatie om de afspraak te starten, inclusief een link waarmee u kunt deelnemen aan de afspraak.
U kunt uw afspraak afzeggen of wijzigen via Internet Bankieren of via de ABN AMRO App.
Internet Bankieren
In uw Persoonlijke Omgeving ziet u welke documenten u nodig heeft voor het oriëntatiegesprek of adviesgesprek. Ook kunt u uw documenten alvast uploaden en delen met de adviseur, zo kan de adviseur zich goed voorbereiden op het gesprek.
Wanneer u een afspraak heeft met een van onze adviseurs over uw dagelijkse bankzaken, heeft u het volgende nodig:
Voor het aanvragen of wijzigen van een lening heeft u het volgende nodig:
Wilt u een verzekering aanvragen? Of uw bestaande verzekering wijzigen? Dan heeft u onderstaande nodig:
Heeft u een gesprek met onze Financieel Gezond Coach?
Dan hoeft u zich niet voor te bereiden. Tijdens het eerste gesprek doorlopen we samen de FinanciëleGezondheidsCheck van het Nibud. Vindt u het fijn om hier alvast over te lezen? Lees meer
Heeft u een gesprek over een bestaande lening?
Dan heeft u het volgende nodig:
Voor een basis financieel adviesgesprek heeft u onderstaande nodig:
Voor een maatwerkadvies gesprek graag de volgende documenten toevoegen:
Uw ABN AMRO medewerker geeft u aan welke documenten u nodig heeft voor Financieel Inzicht of Financieel Inzicht Extra.
Op deze pagina helpen we u graag op weg bij het verzamelen van de benodigde documenten. U vindt op deze pagina per document een korte toelichting en waar u het document gemakkelijk vindt.
Welke documenten heeft u nodig voor een adviesgesprek over Vermogensbeheer? Dat hangt ervan af of u een particuliere klant of ondernemer bent.
Wij vragen zelf vóór de afspraak uw Uittreksel KvK op.
*Bent u nog niet in het bezit van een LEI (Legal Entity Identifier)? Vraag deze dan tijdig aan bij de Kamer van Koophandel.
Heeft u een afspraak om een beleggersprofiel op te stellen of voor de jaarlijkse revisie van uw beleggersprofiel? Dan kunt u zich hierop voorbereiden door de brochure ‘Uw beleggersprofiel’ te lezen.
Nieuw is dat wij met u in gesprek gaan over uw duurzaamheidsvoorkeuren. In hoofdstuk 2 van de brochure leest u alles wat u hierover moet weten.
Lees meer over klant worden bij Vermogensbeheer of bekijk de veelgestelde vragen over Vermogensbeheer. U kunt ook de servicedesk bellen via 088 388 9779.