Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Je wearable registreren, activeren en beheren

Heb jij een wearable? Activeer deze dan voor gebruik. Je kunt jouw wearable ook makkelijk blokkeren en deblokkeren. Lees hieronder hoe je jouw wearable activeert en beheert.

 

Je smartwatch of fitness tracker registreren en activeren

Bekijk hieronder de video (1:23) om te zien hoe je dit doet.

Hoe vind ik mijn persoonlijke kaartnummer?

 

Via Internet Bankieren

  1. Ga naar Wearables beheren
  2. Je vindt jouw persoonlijke kaartnummer onder 'Gegevens betaalpas'. 

Via de ABN AMRO app

  1. Log in op de ABN AMRO app
  2. Tik op je betaalrekening
  3. Tik op Zelf regelen (rechtsboven)
  4. Scroll naar beneden naar Overige acties
  5. Tik op Beheer wearables
  6. Je vindt jouw kaartnummer onder Gegevens betaalpas

Hoe activeer ik mijn wearable?

 

Via Internet Bankieren

Nog even activeren en je kunt jouw wearable gebruiken.

  1. Ga naar  Wearables beheren
  2. Klik op 'activeren' onder de 'nieuwe wearables'
  3. Vul alleen de laatste 6 karakters (cijfers en letters) van het serienummer in (je vindt het serienummer aan de binnenkant van de wearable verpakking) 
    Let op: bij een smartwatch en fitness tracker heb je geen serienummer nodig
  4. Lees de voorwaarden 'betalen met een wearable' en kies 'activeren'
  5. Bevestig de opdracht.

Gelukt! De wearable is nu actief. Je herkent dit aan de groene kleur. Jouw wearable staat nu onder 'actieve wearables'.

Via de ABN AMRO app

Nog even activeren en u kunt uw wearable gebruiken.

  1. Log in op de ABN AMRO app
  2. Ga naar 'Profiel' 
  3. Ga naar 'Rekeningen en betalen' en kies 'Betaalpassen'
  4. Kies 'Beheer wearables' 
  5. Tik op 'activeren' onder 'nieuwe wearables'
  6. Vul alleen de laatste 6 karakters (cijfers en letters) van het serienummer in (je vindt het serienummer aan de binnenkant van de wearable verpakking) 
    Let op: bij een smartwatch en fitness tracker heb je geen serienummer nodig
  7. Lees de voorwaarden 'betalen met een wearable' en kies 'activeren'
  8. Bevestig de opdracht

Gelukt! De wearable is nu actief. Je herkent dit aan de groene kleur. Jouw wearable staat nu onder 'actieve wearables'.

Hoe blokkeer ik mijn wearable?

 

Via Internet Bankieren

Handig, als je wearable kwijt of gestolen is.

  1. Ga naar  Wearables beheren
  2. Ga naar jouw actieve wearable onder 'Wearable beheren'
  3. Zet het schuifje op 'niet actief' onder 'Instellingen'

Fijn, jouw wearable is nu geblokkeerd.

Via de ABN AMRO app

Handig, als je wearable kwijt of gestolen is.

  1. Log in op de ABN AMRO app
  2. Ga naar 'Profiel'
  3. Ga naar 'Rekeningen en betalen' > 'Betaalpassen en wearables'
  4. Ga naar jouw actieve wearable onder 'Wearable beheren'
  5. Zet het schuifje op 'niet actief' onder 'Instellingen'

Fijn, jouw wearable is nu geblokkeerd.

Hoe deblokkeer ik mijn wearable?

 

Via Internet Bankieren

Je wearable gevonden? Deblokkeren is zo gedaan.

  1. Ga naar  Wearables beheren
  2. Ga naar jouw inactieve wearable onder 'Wearable beheren'
  3. Zet het schuifje op 'actief'
  4. Bevestig de opdracht

Je wearable is nu gedeblokkeerd. Je kunt deze weer gebruiken.

Via de ABN AMRO app

Je wearable gevonden? Deblokkeren is zo gedaan.

  1. Log in op de ABN AMRO app
  2. Ga naar 'Profiel' 
  3. Ga naar 'rekeningen en betalen' > 'Betaalpassen'
  4. Ga naar jouw inactieve wearable onder 'Wearables beheren'
  5. Zet het schuifje op 'actief'
  6. Bevestig de opdracht

Je wearable is nu gedeblokkeerd. Je kunt deze weer gebruiken.

Is je wearable stuk of wil je de wearable service opzeggen?

 

Via Internet Bankieren

Let op: als je jouw horloge verwijdert, kan het geld kosten om die wearable opnieuw te laten koppelen en te verzenden. Dit geldt niet voor de smartwatch of fitness tracker.

  1. Ga naar  Wearables beheren
  2. Ga naar de actieve wearable onder 'actieve wearables'
  3. Klik op de prullenbak om de wearable te verwijderen
  4. Bevestig met 'Ja'

Je hebt nu jouw wearable opgezegd.

Via de ABN AMRO app

Let op: als je jouw horloge verwijdert, kan het geld kosten om je wearable opnieuw te laten koppelen en te verzenden. Dit geldt niet voor de smartwatch of fitness tracker.

  1. Log in op de ABN AMRO app
  2. Ga naar 'Profiel' 
  3. Ga naar 'Rekeningen en betalen' > 'Betaalpassen' 
  4. Ga naar de actieve wearable onder 'Wearables beheren'
  5. Tik op de prullenbak om de wearable te verwijderen
  6. Bevestig met 'Ja'

Je hebt nu jouw wearable opgezegd.