Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Over Preferred Banking

Welkom bij Preferred Banking, speciaal voor klanten van ABN AMRO die meer uit hun geld willen halen. Als Preferred Banking klant krijg je persoonlijke aandacht, slimme inzichten en speciale extra's. Zodat jouw geld met je meegroeit.

Je krijgt automatisch Preferred Banking als je voldoet aan de criteria. Deze service is gratis en vrijblijvend.

Wat is Preferred Banking?

Deze service van ABN AMRO is er voor speciaal gewaardeerde klanten. Als Preferred Banking klant heb je toegang tot snelle en persoonlijke contactopties, kennis en inzicht op maat en extra voordelen die bij jouw leven passen. Je kunt onbeperkt, gratis en vrijblijvend gebruikmaken van deze service.

COACH

Wil je even overleggen met een expert? Een paar ideeën checken? Met COACH staan jouw adviseurs dichtbij als je ze nodig hebt. Het team helpt bij het maken van slimme (financiële) keuzes. En je hebt ze altijd binnen één klik te pakken.

  • Overleg met de adviseurs van Team Preferred Banking
  • Sneller contact en exclusieve contactopties
  • Kijk samen naar het nu, en naar jouw toekomst
  • Kosteloos en vrijblijvend

BENEFITS

Je bent een speciaal gewaardeerde klant en daarom krijg je meer. Zoals mooie extra’s en voordelen die het leven net wat makkelijker en leuker maken. Zowel binnen als buiten de bank.

  • Speciale aanbiedingen voor sport, kunst en cultuur in Nederland
  • Extra voordeel en upgrades bij geselecteerde bankproducten

SMART

Als Preferred Banking klant krijg je toegang tot exclusieve artikelen, insights en tips. Over onderwerpen die nu spelen in jouw leven, to the point en geverifieerd door onze experts. Zo word je nog slimmer met geld, in minder tijd.

Denk aan:

  • Video-update over pensioen
  • Interview over eerder stoppen met werken
  • Podcast over ondernemen
  • Aandachtspunten bij het verhuren van je woning
  • Tips en handvaten voor jouw financiële planning

FAQ

Wat is Preferred Banking?

Preferred Banking is een service van ABN AMRO. Speciaal voor klanten die we snel en persoonlijk contact, extra kennis en meer voordeel willen bieden. 

Wil je overleggen over een financiële vraag? Ontdek COACH. Wil je snel meer financiële kennis? Neem een kijkje op SMART. En ben je benieuwd naar jouw speciale voordelen? Ze staan op BENEFITS.

Voor wie is het en wat zijn de criteria?

Preferred Banking is voor klanten van ABN AMRO die voldoen aan de criteria: klanten van ABN AMRO die 18 jaar of ouder zijn, woonachtig in Nederland, en structureel € 100.000 - € 500.000 tot hun beschikking hebben en/of maandelijks minimaal een bepaald bedrag* ontvangen op een privérekening bij ABN AMRO. Je voldoet aan deze criteria over een periode van 6-12 maanden.

Voldoe je aan de criteria, maar heb je nog geen uitnodiging ontvangen? Geen zorgen. De uitnodigingen worden tijdens een introductieperiode van een aantal maanden verstuurd. Zodat we nieuwe Preferred Banking klanten zo goed mogelijk kunnen introduceren en van dienst kunnen zijn. Jouw uitnodiging kan iets langer op zich laten wachten, maar komt vanzelf jouw kant op.

Leeftijd 1 persoon 2 personen**
> 35 jaar € 5.750 € 7.500
30 - 34 jaar € 5.000 € 7.000
25 - 29 jaar € 4.250 € 5.750
18 - 24 jaar € 3.500 € 4.500

*Maandelijks minimaal te ontvangen (netto)bedrag per leeftijd en type huishouden.
**Twee personen > 18 jaar woonachtig op hetzelfde adres in Nederland die beiden een privérekening en/of een gedeelde rekening hebben bij ABN AMRO.

Wat kost het?

De service is kosteloos en vrijblijvend. Je betaalt niets en zit nergens aan vast.

Hoe werkt het?

Geselecteerde klanten kunnen onbeperkt profiteren van de service. Met Preferred Banking heb je direct toegang tot de exclusieve contactopties (COACH), artikelen (SMART) en voordelen (BENEFITS). Via de maandelijkse mail houden we je op de hoogte van de service en de voordelen.

Via de webpagina's heb je toegang tot alle onderdelen van Preferred Banking. In de toekomst krijg je ook in de ABN AMRO app en Internet Bankieren toegang tot onderdelen van Preferred Banking.

Hoe controleer ik of ik alle voordelen kan ontvangen?

Je krijgt een uitnodiging via de mail en post. Je scant de QR-code (in de brief) of klikt op de link (in de e-mail), daarna volg je de stappen om jouw gegevens te bevestigen. Zo weet je zeker dat je alle voordelen kunt ontvangen.

Ongeveer één keer per maand krijg je een mail met nieuws over de service en de voordelen. Deze mail krijg je op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Via onderstaande link controleer je of het bij ons bekende e-mailadres klopt. Is dat niet zo? Dan kun je het direct aanpassen.

Hoe kan ik Preferred Banking klant worden?

Klanten van ABN AMRO die aan de criteria voldoen, worden automatisch uitgenodigd voor Preferred Banking.

Voldoe je aan de criteria, maar heb je nog geen uitnodiging ontvangen? Geen zorgen. De uitnodigingen worden tijdens een introductieperiode van een aantal maanden verstuurd. Zodat we nieuwe Preferred Banking klanten zo goed mogelijk kunnen introduceren en van dienst kunnen zijn. Jouw uitnodiging kan iets langer op zich laten wachten, maar komt vanzelf jouw kant op.

Wordt Preferred Banking automatisch verlengd?

Ja, de service wordt elk jaar verlengd als je nog voldoet aan de criteria. Je ontvangt ruim van tevoren een update over de verlenging.

En als ik er geen gebruik van wil maken?

Deze service wordt je gratis en vrijblijvend aangeboden. Je mag dus onbeperkt gebruikmaken van de voordelen van Preferred Banking, maar je kunt er altijd voor kiezen om er geen gebruik van te maken.

Ongeveer één keer per maand krijg je een mail met nieuws over de service en de voordelen. Wil je geen gebruikmaken van deze dienstverlening? Dan schrijf je je onderaan de mail uit. 

Je kunt dit ook instellen in de ABN AMRO app in jouw profiel en communicatievoorkeuren. Let op: als je je uitschrijft voor Preferred Banking Nieuws kunnen we je helaas niet meer informeren over Preferred Banking.

Vragen en contact

Heb je een financiële vraag en wil je gebruikmaken van de speciale contactopties van Preferred Banking? Ga dan naar COACH.

FAQ

Wat is Preferred Banking?

Preferred Banking is een service van ABN AMRO. Speciaal voor klanten die we snel en persoonlijk contact, extra kennis en meer voordeel willen bieden. 

Wil je overleggen over een financiële vraag? Ontdek COACH. Wil je snel meer financiële kennis? Neem een kijkje op SMART. En ben je benieuwd naar jouw speciale voordelen? Ze staan op BENEFITS.

Voor wie is het en wat zijn de criteria?

Preferred Banking is voor klanten van ABN AMRO die voldoen aan de criteria: klanten van ABN AMRO die 18 jaar of ouder zijn, woonachtig in Nederland, en structureel € 100.000 - € 500.000 tot hun beschikking hebben en/of maandelijks minimaal een bepaald bedrag* ontvangen op een privérekening bij ABN AMRO. Je voldoet aan deze criteria over een periode van 6-12 maanden.

Voldoe je aan de criteria, maar heb je nog geen uitnodiging ontvangen? Geen zorgen. De uitnodigingen worden tijdens een introductieperiode van een aantal maanden verstuurd. Zodat we nieuwe Preferred Banking klanten zo goed mogelijk kunnen introduceren en van dienst kunnen zijn. Jouw uitnodiging kan iets langer op zich laten wachten, maar komt vanzelf jouw kant op.

Leeftijd 1 persoon 2 personen**
> 35 jaar € 5.750 € 7.500
30 - 34 jaar € 5.000 € 7.000
25 - 29 jaar € 4.250 € 5.750
18 - 24 jaar € 3.500 € 4.500

*Maandelijks minimaal te ontvangen (netto)bedrag per leeftijd en type huishouden.
**Twee personen > 18 jaar woonachtig op hetzelfde adres in Nederland die beiden een privérekening en/of een gedeelde rekening hebben bij ABN AMRO.

Wat kost het?

De service is kosteloos en vrijblijvend. Je betaalt niets en zit nergens aan vast.

Hoe werkt het?

Geselecteerde klanten kunnen onbeperkt profiteren van de service. Met Preferred Banking heb je direct toegang tot de exclusieve contactopties (COACH), artikelen (SMART) en voordelen (BENEFITS). Via de maandelijkse mail houden we je op de hoogte van de service en de voordelen.

Via de webpagina's heb je toegang tot alle onderdelen van Preferred Banking. In de toekomst krijg je ook in de ABN AMRO app en Internet Bankieren toegang tot onderdelen van Preferred Banking.

Hoe controleer ik of ik alle voordelen kan ontvangen?

Je krijgt een uitnodiging via de mail en post. Je scant de QR-code (in de brief) of klikt op de link (in de e-mail), daarna volg je de stappen om jouw gegevens te bevestigen. Zo weet je zeker dat je alle voordelen kunt ontvangen.

Ongeveer één keer per maand krijg je een mail met nieuws over de service en de voordelen. Deze mail krijg je op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Via onderstaande link controleer je of het bij ons bekende e-mailadres klopt. Is dat niet zo? Dan kun je het direct aanpassen.

Hoe kan ik Preferred Banking klant worden?

Klanten van ABN AMRO die aan de criteria voldoen, worden automatisch uitgenodigd voor Preferred Banking.

Voldoe je aan de criteria, maar heb je nog geen uitnodiging ontvangen? Geen zorgen. De uitnodigingen worden tijdens een introductieperiode van een aantal maanden verstuurd. Zodat we nieuwe Preferred Banking klanten zo goed mogelijk kunnen introduceren en van dienst kunnen zijn. Jouw uitnodiging kan iets langer op zich laten wachten, maar komt vanzelf jouw kant op.

Wordt Preferred Banking automatisch verlengd?

Ja, de service wordt elk jaar verlengd als je nog voldoet aan de criteria. Je ontvangt ruim van tevoren een update over de verlenging.

En als ik er geen gebruik van wil maken?

Deze service wordt je gratis en vrijblijvend aangeboden. Je mag dus onbeperkt gebruikmaken van de voordelen van Preferred Banking, maar je kunt er altijd voor kiezen om er geen gebruik van te maken.

Ongeveer één keer per maand krijg je een mail met nieuws over de service en de voordelen. Wil je geen gebruikmaken van deze dienstverlening? Dan schrijf je je onderaan de mail uit. 

Je kunt dit ook instellen in de ABN AMRO app in jouw profiel en communicatievoorkeuren. Let op: als je je uitschrijft voor Preferred Banking Nieuws kunnen we je helaas niet meer informeren over Preferred Banking.

Vragen en contact

Heb je een financiële vraag en wil je gebruikmaken van de speciale contactopties van Preferred Banking? Ga dan naar COACH.