Toen de echtgenoot van mevrouw Grens uit Oosterhout (90) overleed, besloot zij niet bij de pakken neer te zitten en een Hulp bij Bankzaken Adviseur om hulp te vragen. Nu kan ze - met een beetje hulp van haar dochter - online al haar bankzaken regelen.
Mevrouw Haers van der Schaft (78) besloot hulp in te schakelen, waardoor ze nu online al haar bankzaken zelfstandig kan regelen. En dat stelt haar in staat om, zo’n twee jaar na het overlijden van haar echtgenoot, een nieuwe stap in haar leven te maken.
Wibo (66) is één van de 2,5 miljoen Nederlanders die moeilijk kan lezen en schrijven. Toch weet hij na een cursus op maat van een Hulp bij Bankzaken Adviseur inmiddels goed zijn weg te vinden in de ABN AMRO app. Lees zijn verhaal.
Hulp bij Bankzaken Adviseur Sylvia Speeks van Doorn: 'Ik bel klanten die wel toegang hebben tot Internet Bankieren of de app, maar dit niet of nauwelijks gebruiken. Samen met de klant zoek ik dan naar een oplossing'.
Volgens Hulp bij Bankzaken Adviseur Louise van den Brink is zelfredzaamheid van de klanten het doel. Als dat niet lukt, zoekt ze samen met de klant naar een goede oplossing. 'We letten goed op signalen van financieel misbruik.'