Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Wat doet de Hulp bij Bankzaken Adviseur?

Lees de verhalen

Lees de ervaringen van klanten die hulp hebben gekregen van de Hulp bij Bankzaken Adviseur. Of lees de verhalen van een aantal van onze adviseurs waarin zij meer vertellen over hun werkzaamheden.

 

De draai naar digitaal

Stap voor stap digitaal bankieren

Toen de echtgenoot van mevrouw Grens uit Oosterhout (90) overleed, besloot zij niet bij de pakken neer te zitten en een Hulp bij Bankzaken Adviseur om hulp te vragen. Nu kan ze - met een beetje hulp van haar dochter - online al haar bankzaken regelen.

Financieel op eigen benen

Mevrouw Haers van der Schaft (78) besloot hulp in te schakelen, waardoor ze nu online al haar bankzaken zelfstandig kan regelen. En dat stelt haar in staat om, zo’n twee jaar na het overlijden van haar echtgenoot, een nieuwe stap in haar leven te maken. 

Hoe minder stappen, hoe beter

Wibo (66) is één van de 2,5 miljoen Nederlanders die moeilijk kan lezen en schrijven. Toch weet hij na een cursus op maat van een Hulp bij Bankzaken Adviseur inmiddels goed zijn weg te vinden in de ABN AMRO app. Lees zijn verhaal.

Hulp bij Bankzaken Adviseur aan het woord

'Ik denk altijd mee in oplossingen'

Hulp bij Bankzaken Adviseur Sylvia Speeks van Doorn: 'Ik bel klanten die wel toegang hebben tot Internet Bankieren of de app, maar dit niet of nauwelijks gebruiken. Samen met de klant zoek ik dan naar een oplossing'.

'Elk gesprek is maatwerk'

Volgens Hulp bij Bankzaken Adviseur Louise van den Brink is zelfredzaamheid van de klanten het doel. Als dat niet lukt, zoekt ze samen met de klant naar een goede oplossing. 'We letten goed op signalen van financieel misbruik.'